Technikai fórum

Egy kurzus több csoportnak + Kurzusok "újraindítása"

 
Ez vagyok én! :)
Egy kurzus több csoportnak + Kurzusok "újraindítása"
Lőrik Lajos írta 2013. február 18., hétfő, 09:32 időpontban
 
Sziasztok!

Még nagyon kezdő vagyok a Moodle-ben, lehet, hogy a kérdéseim banálisak is lesznek.

Telepítettem a 2.4.1-es Moodle-t egy tárhelyre. Készítettem egy kurzust Vállalkozási ismeretek néven. Ez egy tantárgy, melyet 5 osztályban tanítok, melyek nevei a következők: IV-2, IV-4, IV-6, III-8 és III-10. Csoportokat és csoportosításokat ugyan ezen nevek alatt elkészítettem (pl. készítettem egy IV-2 nevű csoportot és azt beletettem a IV-2 csoportosításba, és így tovább). A diákokat még nem töltöttem fel, még nincs meg minden diák adata (a diákokat CSV fájlból szándékozom feltölteni a hét folyamán).
A kurzusban 5 témát dolgozunk fel: létezik 5 tananyag PDF-ben, 5 teszt (ellenőrző) és 2 kötelező feladat.

A kérdéseim:
1. kérdés
Hogyan tudom elérni azt, hogy a feltöltött anyagaim (tehát az 5 tananyag, az 5 teszt és a 2 kötelező feladat) osztályonként legyen elérhető? Tehát azt szeretném, ha pl. a IV-2 osztálynak elérhetővé teszem az első ellenőrzőt, a többi osztály azt ne lássa - a többi osztálynak semmi köze se legyen a IV-2 osztályban történő eseményekhez.
2. kérdés
Ha befejeztem a kurzust (a tanév végén), hogyan tudom azt újraindítani új diákokkal, csoportokkal (az új tanév kezdetén)? Vagyis hogyan tudom "nullázni" az addigi tevékenységeket?

Ha már a fórumban volt ezekre válasz, előre is elnézést, de kérlek linkeljétek be a témát, hogy elolvashassam.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ez vagyok én! :)
Tárgy: Egy kurzus több csoportnak + Kurzusok "újraindítása"
Lőrik Lajos írta 2013. február 23., szombat, 14:52 időpontban
 
És még egy kérdés!
Elkészítettem a tanulók névsorát CSV-ben Excelben. Amikor importálom a Moodle-be, milyen kódolást és CSV-határolót használjak, hogy a magyar ékezetes betűket tartalmazó neveket is be tudjam vinni (pl. Pető, Gyűrki, Ödön stb)?