Blog és Wiki

Blog és Wiki

Duchon Jenő írta időpontban
Válaszok szám: 0
Üdv mindenkinek!

Korábbi melóhelyemen a Confluence wikit használtuk egyrészt projektmunkák támogatására, kooperatív munkavégzésre, szakmai blogok futtatására, stb. Kerestem azóta is egy ennyire felhasználóbarát (azaz az egérhez félve nyúló kollégák is könnyen elboldogultak vele) és sortétű célra fordítható alkalmazást, ami értelem szerűen nem jár költséggel. Szeretném az új melóhelyen ezeknek az alkalmazásoknak bevezetését. Mivel Moodle már van (egyéb szoftver bevezetése pedig körülményes - sok engedélyeztetés, stb.), ezért arra gondoltam, miért ne lehetne a képzési keretrendszer alatt mondjuk egy kurzuson belül ezeket kialakítani. Ugyan felvehetőek ezek a tevékenységek, de valahogy nem az igaziak. Egyrészt nem éreztem elég felhasználóbarátnak, másrészt jó lenne, ha a dokumentum csatolása is lehetséges lenne egyszerre (esetlegesen ezekben is kereshetne a kereső...), hozzászólásokat is lehessen elhelyezni, és az új felvett lapokról (bejegyzésekről) a regisztráltak e-mailes értesítést kapjanak. Megnéztem már pár modult, de egyik sem az igazi...
Tehát a kérdésem:
Tudtok e javasolni egy olyan wiki modult és egy olyan blog modult, amely kurzushoz köthető, a bejegyzésekbeh egyéb dokumentum csatolható, viszonylag könnyen kezelhető (esetlegesen wikinyelv nélkül), az egyes bejegyzésekhez megjegyzés köthető és e-mailen értesítést küld az új bejegyzésekről?
Előre is köszönöm!