NJSZT eLearning szakosztály

NJSZT eLearning szakosztály

by Csaba Vágvölgyi -
Number of replies: 26
Ide várjuk a NJSZT eLearning szakosztály létrehozásával kapcsolatos hozzászólásokat...
In reply to Csaba Vágvölgyi

Tárgy: NJSZT eLearning szakosztály

by Vince Gángó -
Sziasztok!

Mit jelentene a gyakorlatban a szakosztály létrejötte a tagdíjon és az újságokon túl?

Vince

by Deleted user -

Kedves Csaba!

Nagyon örülök a kezdeményezésnek. Ez a téma biztosan megér egy szakosztályt!

Ezúton jelzem jelentkezési szándékomat.

Üdvözlettel: Kovács Miklós

Széchenyi István Egyetem

by Éva Giba -

Szervusztok!

Én szívesen jelentkeznék, mert érdekel, de NAGYON kezdő vagyok ebben a témában! csak olvasgatok, figyelgetek egyenlőre! De szívesen tag lennék, ha bevesztek egy teljesen zöldfülűt is!

Üdv! Éva

by Deleted user -
Kedves Csaba!
Én is szívesen csatlakoznék - de sajnos szintén meglehetősen zöldfülűként.

by Tivadar Okolicsányi -
Bízom benne, hogy létrejön a NJSZT eLaerning szakosztálya, s egyúttal szeretném bejelenteni csatlakozási szándékomat.

by Deleted user -

Kedves Csabáék!

Sikeres Moodle workshop-unk után nemcsak a magam, de nagy valószínűség szerint (vezetőinket és a kollégákat még végigkérdezem) a Széchenyi István Egyetem Műszaki Tanárképző Osztálya és az Egyetemi Informatikai Központ nevében is mondhatom, hogy örömmel csatlakoznánk egy ilyen kezdeményezéshez, és lehetőség szerint bekapcsolódnánk a szakosztály megalapításával kapcsolatos feladatok megvalósításában is.

Kérlek, tájékoztass majd a további terveket,teendőket illetően.

üdvözlettel:

Létray Zoltán

Re: NJSZT eLearning szakosztály

by Deleted user -

Én még nem tudom, hogy akarom-e, de ennyi pénz még nem vág földhöz, a szándék nyilvánvalóan bölcs, Csak lenne kicsi időm arra, hogy megcsináljam az első moodle oldalamat, mert eddig csak kukucskáltam. Meg még mindig csak hieroglifákat látok a levelekben sajnos.

üdv sp

In reply to Deleted user

Tárgy: Re: NJSZT eLearning szakosztály