Mit jelentene a gyakorlatban a szakosztály létrejötte a tagdíjon és az újságokon túl?
Vince
Kedves Csaba!
Nagyon örülök a kezdeményezésnek. Ez a téma biztosan megér egy szakosztályt!
Ezúton jelzem jelentkezési szándékomat.
Üdvözlettel: Kovács Miklós
Széchenyi István Egyetem
Szervusztok!
Én szívesen jelentkeznék, mert érdekel, de NAGYON kezdő vagyok ebben a témában! csak olvasgatok, figyelgetek egyenlőre! De szívesen tag lennék, ha bevesztek egy teljesen zöldfülűt is!
Üdv! Éva
Én is szívesen csatlakoznék - de sajnos szintén meglehetősen zöldfülűként.
Kedves Csabáék!
Sikeres Moodle workshop-unk után nemcsak a magam, de nagy valószínűség szerint (vezetőinket és a kollégákat még végigkérdezem) a Széchenyi István Egyetem Műszaki Tanárképző Osztálya és az Egyetemi Informatikai Központ nevében is mondhatom, hogy örömmel csatlakoznánk egy ilyen kezdeményezéshez, és lehetőség szerint bekapcsolódnánk a szakosztály megalapításával kapcsolatos feladatok megvalósításában is.
Kérlek, tájékoztass majd a további terveket,teendőket illetően.
üdvözlettel:
Létray Zoltán
Én még nem tudom, hogy akarom-e, de ennyi pénz még nem vág földhöz, a szándék nyilvánvalóan bölcs, Csak lenne kicsi időm arra, hogy megcsináljam az első moodle oldalamat, mert eddig csak kukucskáltam. Meg még mindig csak hieroglifákat látok a levelekben sajnos.
üdv sp
A hieroglifak oka az, hogy a Moodle UTF-8 kodolással kuldi ki a leveleket, bar ez a legtobb korszeru levelezoszoftvernek nem okozhat gondot. Mivel levelezel?
Megj.: Sajnos a latin-2 nem valaszthato, igy ha lemondunk az UTF-8-rol (latin-1), akkor az őŐűŰ (hosszu oO és uU) betukkel lesz gond.
Sziasztok!
Jó ötlet, én is csatlakozok.
NJSZT eLearning szakosztályának tervezett tevékenysége
- Az eLearning magyarországi népszerűsítése, kiadványok készítése, konferenciák, rendezvények szervezése.
- A hazai jó gyakorlatok, szakmaspecifikus megoldások nyomonkövetése, bemutatása, publikálása.
- A magyar eLearning szakmai közösség számára vitafórum biztosítása.