MoodleMoot 2007

A konferencia témái:
  • Moodle a közoktatásban, a felsőoktatásban és a felnőttképzésben – Hogyan használjuk a Moodle-t az oktatásban? Hogyan segíti a Moodle a tanítási folyamat hatékonyságát, s mennyiben alakítja át a diákok viszonyát a tanuláshoz? A Moodle, mint közösségi portál. Milyen oktatási tapasztalatok halmozódtak fel, s milyen módszertani változásokat hozott magával a Moodle?
  • e-Learning 2.0 személyes tanulási terek, közösségek és kapcsolati hálózatok a tanulásban, web 2.0 eszközök integrációja (MashUp), konnektivizmus
  • ePortfolió az ePortfolió típusai, személyes és intézményi portfolió kialakítása, szabad forráskódú ePortfolió megoldások
  • Minőségbiztosítás és hatékonyságvizsgálat az e-Learningben – Milyen eszközök állnak rendelkezésre a Moodleban zajló tevékenységek nyomonkövetésére. A Moodle naplóállományainak és statisztikáinak elemzése. Külső eszközök (Google Analytics, Awstats, SPSS Clementine, R, ...) a tanulási szokások, a kurzusok és a tananyag hatékonyságának vizsgálatában.
  • Moodle integráció Hogyan integrálható a Moodle az intézményi informatikai infrastruktúrába? Komplex e-Learning rendszerek és hálózatok kialakítása Moodle Network alapokon. Tananyagtárházak és a Moodle.
  • Kiegészítő modulok, blokkok hasznos vagy éppen nélkülözhetetlen modulok/blokkok alkalmazása. Egyedi modulfejlesztések, modulok honosítása. Kiemelt terület: Audio- és video-konferencia rendszerek integrálása.
  • e-Learning szabványok és a Moodle Hogyan jelennek meg a szabványos tananyagok a Moodle-ban? Melyek azok a szolgáltatások, amelyeket igénybe tudunk venni (SCORM, Learning Design, IMS tartalomcsomagok, Common Cartridge)?
  • eBefogadás Az e-tanulási módszerek jelentős mértékben hozzájárulhatnak az IKT kompetenciák fejlesztéséhez, a digitális írástudás elmélyítéséhez. Hogyan valósítja meg ezt Ön?

Utolsó módosítás: 2016. április 28., csütörtök, 01:05