Szervusztok!
Adott egy 1.9.5-ös konfig. Nagyobb hálózatban 4-500 felhasználó használná a rendszert, a bevezetés első fázisában vagyunk. Van egy saját IntraNetes (MetaCímtár) authentikációnk, és ennek segítségével léptetnénk be a felhasználókat.
Az előnyei:
- A bejelentkeztetés teljesen automatikus (röviden: a Metacímtáras workforce_id azonosító alapján bejelentkeztet az Intranet-re, létrehoz hozzá egy session-t, létrehozza a usert az Alkalmazasok-ban (ezek mind különböző adatbázisok különböző szervereken), majd azonosítja a usert a saját Moodle-ben és az Intrán létrejött session-t létrehozza a saját Moodle alatt is).
- Az alkalmazás user táblája mindig szinkronban van a Metacímtárral, nem kell manuálisan karbantartani (kilépő, új belépő, adatmódosulások).
- Ha gond van az Intrával, az alkalmazást akkor is el lehet érni, a saját Moodle bejelentkező felületét használva felhasználónévvel és jelszóval.
- Verzióváltásnál csak akkor kell belenyúlni az authentikációs programba, ha változik a user tábla szerkezete vagy a bejelentkezés működése.
Van-e tudomásotok valamilyen korlátról, vagy körülményről, amire nagyon oda kellene figyelni? Minden hozzászólást nagyon szívesen vennék, mert kevés még a tapasztalatunk. Nem szeretnék olyasmit eröltetni, ami több kárt okoz, mint hasznot hajt.
Üdv: TJoe