Szia!
Kezd ez az egész dolog egyre érdekesebb lenni... Szerintem máshol is gond lehet. Kezdem sorjában...
1. Ellenőriztem az általad küldött linket. Az a gond, hogy nekem egyáltalán nincs a Microsoft Office365 Intergrations-nál "Options" fülem, sem "Sync Users from Azure AD" menüpontom (lásd a képet - ezek a menüpontok vannak és sehol sincs "Sync Users from Azure AD"). Így nem tudom leellenőrzini sem, hogy a szinkronizálás ki van-e kapcsolva vagy sem...
2. Ellenőriztem "Application ID" és "Application key" alapján az Azure AD-ben az alkalmazásomat és azt mondja, hogy HIBÁS! Sőt, alig találtam meg! Arról persze nem tájékoztat, hogy mi a hiba oka, csak azt mondja, hogy lépjek kapcsolatba az informatikai részleggel, ami jelen estben saját magam vagyok...
2a. De! Ugyan ezt az Application ID-t és Application key-t használom az OpenID-s bejelentkezési módszerhez is, ami ugye szükségeltetik, hogy be tudjak jelentkezni O365-ös fiókkal. OTT MŰKÖDIK, mert ugye simán be tudok jelentkezni a Moodle környezetbe.
Úgyhogy nagyon nem értem mostmár, hogy mi lehet a gond...
.htaccess probléma:
Akkor félreértettelek, elnézést.... :)
Most megpróbáltam azt, hogy a .htaccess fájlt átneveztem .htaccess-1 -re a cPanel fájlkezelőjének segítségével (nem akartam azonnal törölni). Az oldal betöltésekor kaptam egy hibaüzenetet:
"
Parse error: syntax error, unexpected ':', expecting ';' or '{' in /home/poljosk/public_html/newemi/lib/classes/component.php on line 1266
"
Tehát ez a beállítás sem jött be...
Kezdek nagyon elszomorodni, hogy semmi sem akar összejönni...
Update:
És még valami az O365-el kapcsolatban:
Nem hagyott nyugodni a dolog, ezért O365 alatt készítettem egy új felhasználót - ő ugye még véletlenül sem tudott volna felszikronizálódni a Moodle-be. Kinyitottam a Moodle-t és ezzel az új felhasználóval próbáltam bejelentkezni: SIKERÜLT! Azonban bejelentkezéskor rögtön ellenőriznem kellett az új felhasználó adatait (név, e-mailcím stb) és után hozzáadhattam az új felhasználót a Moodle-höz.
Ebből arra következtetek, hogy az O365 és a Moodle között működik a kapcsolat, csak az a fránya automatikus szinkronizálás nem akar működni.
Nem lehetséges az, hogy a cPanelben a CRON műveletem van rosszul beállítva?