Előadásjavaslatok (MoodleMoot 2019)

Előadás

Ez az adatbázis a MoodleMoot 2019 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki). Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Meghosszabbítottuk az előadással való jelentkezés határidejét.
2019. június 7-ig várjuk előadók jelentkezését


Page: () 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 25 ()

Név: Tornóci László
e-mail: torlasz@xenia.sote.hu
Intézmény: Semmelweis Egyetem
Bemutatkozás:

Több évtizede oktatok a Semmelweis Egyetemen, ugyanakkor én felelek a Moodle e-learning rendszer működtetéséért, fejlesztéséért is azóta, amióta 2011-ben megkezdtük ezt a szolgáltatást.

   
Az előadás címe: A Moodle mint tananyag-repozitórium
Absztrakt:

A felsőoktatásban gyakori probléma, hogy az egyes tárgyak oktatói nem tudják pontosan, hogy a hallgatók egy adott témából mit tanultak más tárgyakból. A Semmelweis Egyetemen megkerestük azokat a beállításokat, melyekkel a Moodle rendszerünk tananyag-repozitóriumként is funkcionálni képes anélkül, hogy ez zavarná magát az oktatási folyamatot.

Jelenleg az Általános Orvosi Kar oktatói bele tudnak tekinteni minden olyan tárgyba, ami ehhez a karhoz tartozik, de nem látják a diákok által elért eredményeket, nem tudnak beletekinteni a tesztekbe, a tesztbankokba, nem szólhatnak hozzá a fórumokhoz, ugyanakkor látják és letölthetik a diákoknak szánt tananyagokat. Miután a szerveren beállítottuk a teljes szöveges keresést is, meglehetősen egyszerűen utána lehet nézni, hogy egy adott témából más tárgyakból mit tanultak a hallgatók.

Prezentáció: PDF document Moodle-repozitórium-TL.pdf
Cikk:
Online prezentáció:
Igényelt időkeret: 20 perc (előadás)
Besorolás: felsőoktatás
integráció
tananyagtárházak

 

Page: () 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 25 ()