Előadásjavaslatok (MoodleMoot 2015)

Ez az adatbázis a MoodleMoot 2015 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki)

Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Kérem, töltse ki az űrlap minden mezőjét!


Oldal: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 30 ()

Név: Tibenszkyné dr. Fórika Krisztina
e-mail: forika.krisztina@bgk.uni-obuda.hu//krisztina@forika.hu
Intézmény: Óbudai Egyetem Bánki Kar MEI
Bemutatkozás:

2002 óta oktatok a felsőoktatásban. Jelenleg az Óbudai Egyetem Mechatronikai és Autotechnikai Intézetében. 2013-ban elnyertem a Nemzeti Kiválóság program ösztöndíját a Katonai célú tudományos klaszter létrehozása és skálázhatóságának vizsgálata című pályázattal. Kutatási területeim: hálózatok vizsgálata, Big Data problematikájának kutatása, az oktatás hatékonyságát segítő informatikai és döntéstámogatási módszerek elemzése valamint a távoktatási problematikák és elvek vizsgálata.



Az előadás címe: A Moodle rendszer alkalmazásának lehetősége a duális képzésben
Prezentáció:

Cikk: Powerpoint 2007 bemutató ppt0621TFK.pptx
Online prezentáció:
Absztrakt:

˜Az új generációs, intelligens eszközök használatának lehetősége új, változó körülményeket teremt a gyorsan változó tanítási-tanulási rendszereknek

A tanulás környezeti elemeit, „infrastruktúráját” tekintve meghatározóvá válik az internet és a hálózati felépítés, ami merőben új ismeretszerzési technikát, módszertant hoz magával.

˜Az oktatási célú távoktatási rendszerek esetében megállapítható,hogy a Moodle távoktatási rendszer a tanítás-tanulás-gyakorlat szerzés rendszerét kiegészíti

˜Megállapítható, hogy olyan Moodle típusú oktatási hálózat kialakításának van esélye, amelynek célja a tudás minél hatékonyabb megszerzése, amelyben egyetemi oktatók, gyakorlati szakemberek és diákok egyaránt részt vesznek.

Igényelt időkeret: 20 perc
Besorolás: felsőoktatás

Oldal: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 30 ()