Előadások (MoodleMoot 2010)


Ez az adatbázis a MoodleMoot 2010 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki)

Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Kérem, töltse ki az űrlap minden mezőjét!

Oldal: () 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 46 ()

Név: Tibor Éva
e-mail: tiboreva@gmail.com
Intézmény: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Bemutatkozó:

1975-76-ban szereztem matematikusi és matematikatanári diplomát, azóta okatatásinformatikusként dolgozom. 1997 óta foglalkozom e-learninggel. Ötletadója és projektvezetője voltam az első magyar internetes nyelvtanfolyamnak, az Online Angolnak.

Részt vettem az Allianz Hungária e-learning rendszerének bevezetésében, amelynek azután 5 évig vezető informatikusa voltam. Jelenleg az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet kutatója vagyok és vállalkozóként a Groupama Garancia Biztosító Moodle alapú e-learning rendszerének bevezetésében veszek részt mint tananyagfejlesztő informatikus.



Az előadás címe: Tanulás a neten (Autodidakta tudásmenedzsment, tanulás a neten egyedül vagy ad hoc csoportokban)
Prezentáció:
Powerpoint-bemutató tanulas_a_neten_v2.ppt
Absztrakt:

Pontosan 13 éve, 1997 júniusában az elsők között kaptam szélessávú internetet, ráadásul ingyen, némi munkának nevezett tanulásért cserébe. Pénzszűkében ugyanis programozói tudásomat ajánlottam fel a TVNET Kft. ügyvezetőjének a kisérleti programban való részvételért, aki megkérdezte, hogy tudok-e honlapot szerkeszteni. - Nem, de szivesen megtanulom - feleltem. Így kezdődött…Előadásomban sok-sok példán keresztül azt szeretném bemutatni, hogyan tanultam és tanulok a neten, a netről és a net által, milyen előnyökkel és nehézségekkel járnak a netes tanulás különböző fajtái, amelyeket három fő csoportba soroltam:

· kiegészítő tanulás, amely a munkához szükséges vagy más tanulmányok, olvasmányok kiegészítésére szánt információk megszerzésére irányul;

· önálló tanfolyamok, amelyek tananyaga email alapú, letölthető vagy e-learning rendszerben elérhető és mellé esetleg tanári-tutori segítség, oktatás is társul személyes vagy elektronikus formában;

· és végül a legátfogóbb szint, az egyén számára az adott életszakaszban szükséges tudás teljeskörű menedzsmentje webkettes eszközök és konnektívista módszerek segítségével.

Remélem, hogy tapasztalataim hasznosak lehetnek azok számára, akik szintén a netről tanulnak vagy szeretnének tanulni, vagy másokat segítenek ebben.

Igényelt időkeret: 20 perc
Besorolás: jó gyakorlat
konnektivizmus
web 2.0
digitális írástudás

Oldal: () 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 46 ()