Előadások (MoodleMoot 2010)


Ez az adatbázis a MoodleMoot 2010 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki)

Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Kérem, töltse ki az űrlap minden mezőjét!

Oldal: () 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 46 ()

Név: Kristóf Ibolya - Nyujtó Imre
e-mail: kristof.ibolya@lib.szie.hu
Intézmény: Szent István Egyetem Kosáry Domokos Könyvtár és Levéltár
Bemutatkozó: Kristóf Ibolya:
2006 szeptembere óta dolgozom a Szent István Egyetem Kosáry Domokos Könyvtár és Levéltárban könyvtárosként. A tartalmi feltárás és tájékoztatás mellett könyvtárhasználati kurzusok oktatásával foglalkozom.

Nyujtó Imre:
2010 januárja óta dolgozom a Szent István Egyetem Kosáry Domokos Könyvtár és Levéltárban, mint informatikus – könyvtáros. Az informatikai feladatok mellett részt veszek az olvasószolgálat munkáiban és az olvasói tájékoztatásban. Jelenleg a Moodle-lel és általában az eLearninggel kapcsolatos tartalomfejlesztési feladatok teszik ki a munkám legnagyobb részét.



Az előadás címe: Értékelési stratégia és feladattípusok a könyvtárhasználati kurzusokban
Prezentáció:
PDF-dokumentum ea
Absztrakt: Az előadásban a könyvtárhasználati kurzusok során előkerülő tananyagok, tudás ellenőrzésére, számonkérésére használt, a Moodle keretrendszer által kínált lehetőségeket mutatjuk be.
A könyvtári katalógusokban való keresésre kiírható feladatok, a visszakereshető hivatkozás ellenőrzését biztosító lehetőségek bemutatása mellett a könyvtárhasználati oktatásban használható, a keretrendszer adta tesztek kérdéstípusai és a tevékenységek könyvtári feladatokban használt típusait és gyakorlati alkalmazását ismertetjük.
Az előadás során kitérünk a feladatok változásaira a képzés kezdete óta. A hagyományos, papír alapú tevékenységek keretrendszerben történő kezelésétől kezdve az automatikusan, gép által kijavított feladatokig több, különböző feladattípus alkalmazását mutatjuk be.
Az előadás harmadik felében arra mutatunk példát, hogy egy adott könyvtári téma feldolgozására milyen lehetőségek adódnak a keretrendszerben, milyen feladattípusok írhatók ki a tudás ellenőrzésére, és mindezek hogyan épülnek be az értékelésbe.
Igényelt időkeret: 15 perc
Besorolás: felsőoktatás
jó gyakorlat
digitális írástudás
A könyvtárak szerepe az eLearning szolgáltatásokban

Oldal: () 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 46 ()