Közel 12 éves média, ügynökségi és tanácsadói területen szerzett tapasztalatomat adom át belső vállalat-specifikus, nyílt szemináriumaimon és újonnan online képzéseimen. Az online kommunikációval kapcsolatos valós problémákra kínálok vállalatra szabott megoldásokat.
A visszatérő ügyfeleim többek között a Vodafone, a Microsoft Magyarország, a T-Com, a T-Online, a Magyar Telekom, a NOKIA Hungary, a HVB Bank Hungary, a Raiffeisen Bank, az OTP Bank, a HP, a GlaxoSmithKline, a Bayer, a Richter Gedeon, a Teva Magyarország, az AstraZeneca, a DHL, a UPC, az Air France, a Danubius Hotels Group, a Vatera, a Tele-Data, az Office Depot, a Syngenta, a Sanoma Budapest, az Inform Média, a Lapcom, a Junior Achievemen és a ROMbrandt.
Szakmai és együttműködő partnere vagyok a világ legnagyobb Nemzetközi eMarketing Szövetségnek (eMarketing Association), a Webanalitikai Szövetségnek (Web Analyitcs Association), továbbá Magyar Public Relations Szövetségnek illetve elnökségi tag vagyok a Marketing Tanácsadók Klubjának.
Főszerkesztője vagyok a GYOM (Gyógyszeripari Online Marketing) magazinnak, mely úttörő szerepet tölti be a gyógyszeripari marketing menedzserek online kommunikációs továbbképzésben.
Közös szerzőkkel, a HVG kiadásában jelentettem meg a „Blogvilág” című könyvet, illetve szakmailag lektoráltam John Battelle „Keress” című könyvét.
Szakmai cikkeket és tanulmányokat publikálok magyar és angol offline és online médiában: Népszabadság, Világgazdasság, Kreatív Online, Kreatív, Média Figyelő, Figyelő, BTL, Menedzsment Fórum, Business Online, Kommunikáció Menedzsment, Marketing Pirula, GYOM (Gyógyszeripari Online Marketing), Independent Consultants Association, Global Brand Network, eMarketing Association.
Két saját könyvem is megjelent, az “E-mail marketing” és a “Keresőmarketing”, illetve három újabb munkám megjelenését tervezem a közeljövőben (Online pr, Hatékonyságmérés az online marketingben, Online reklám és Website ergonómia).
Több, az online kommunikációval kapcsolatos felsőoktatási program kidolgozásában vettem részt és aktívan dolgozok tanárként a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján a nappali, másoddiplomás és szakirányú továbbképzésben. 2004-ben a Marketing Akadémiával együttműködve elsőként indítottam el átfogó képzést “Marketing és Public Relations az Interneten” címmel. Emellett rendszeres előadó vagyok a színvonalas szakmai konferenciákon és fórumokon.