Tárgy: Projekt-szemléletű oktatás támogatása
Üdv,
Anno az egyetemen telepítettem egy Mahara-t a Moodle-l összekapcsolva, amit projektekhez használtunk. Terméktervező hallgatóknak kellett speciális (csökkentett képességű) felhasználók részére termék koncepciókat kialakítani projektként. A hallgatók tudtak csoportokat alakítani, a tanárok értékelhették a munkákat, tanácsokat adhattak a projekt folyamán. Az végső értékelést pedig a Moodle naplóba be lehetett jegyezni az offline feladat segítségével. A hallgatóknak tetszett ez feladat.
A Moodle csoportos feladat tevékenység elsőre nagyon megkeverte a BSc-s hallgatókat és a tanárokat is. Sokkal kötettebbnek találtuk, mint a Mahara-t, de persze néha ez a kötöttség jól jött. Kérdésedre a válasz igen más-más feladatot kellett leadniuk az egyes csoportoknak egy feladat tevékenységen belül. Ha egy felhasználó átkerül egy másik csoportba, akkor az általa feltöltött anyagok is átfognak kerülni. Gyula vagy Csaba kijavít ha nem így van.
Még a workshop tevékenység támogathatna egy projekt. Ezt még bonyolultabbnak találták a tanárok. Pedig itt is lehet egymást értékelni, a tanárok is értékelhetnek, de ezt nem tudom hogy működik csoportokra.
Gábor