Előadások (MoodleMoot 2021)

Előadás

Ez az adatbázis a MoodleMoot 2021 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki). Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Meghosszabbítottuk az előadással való jelentkezés határidejét.
2021. június 20-ig várjuk előadók jelentkezését


Oldal: () 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 19 ()

Név: Dr. Balkányi Péter
e-mail: peter.balkanyi@uni-corvinus.hu
Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
Bemutatkozás:

https://www.linkedin.com/in/peterbalkanyi/

   
Az előadás címe: Moodle kurzusok és a hallgatói véleményezés - Tapasztalatok a Budapesti Corvinus Egyetemről
Absztrakt:

A járványhelyzet sok negatívuma mellett a pozitív oszlopba kevés dolgot jegyezhetünk fel, de talán az e-learning aktívabb, és talán kreatívabb alkalmazását igen. A Budapesti Corvinus Egyetemen (BCE) a Teams mellett a Moodle vált a (táv)oktatás alapvető platformájáva. A váltásban rejlő kihívások nem csak azoknál a kollégáknál jelentkezett, akik korábban még be sem léptek a rendszerbe, hanem a tapasztalt felhasználók esetében is.

Mostanra már a három félévnyi tapasztalatot követően meglátásom szerint érdemes lehet összehasonlítani a Moodle-ös aktivitásukat és tevékenységprofiljukat azoknak az oktatóknak akik a hallgatói véleményezés (halvel) alapján amúgy kiemelkedően jól vagy rosszul teljesítettek. Vagyis a kérdés, hogy van-e összefüggés a hallgatói vélemények és a Moodle kurzusok felépítése, összetettsége, az alkalmazott e-learning módszertani megoldások komplexitása között? Előbbieket - természetesen név és tárgymegjelölés nélkül - a BCE halvel eredményei alapján vizsgálom, míg utóbbit saját szakértői vélemény alapján kialakított ismérvek mentén kívánom elemezni.

Prezentáció:
Cikk:
Online prezentáció:
Igényelt időkeret: 20 perc (előadás)
Besorolás: felsőoktatás
jó gyakorlat
módszertan

 

Oldal: () 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 19 ()