| Absztrakt:
       | 
       Az eLearning tartalomfejlesztés team-munka. A siker egyik kulcselemeként szoktunk hivatkozni a különböző fejlesztői szerepek elkülönítésének és ez egyes részfeladatok pontos meghatározásának igényére. A pályázati forrásokból finanszírozott fejlesztések során mégis gyakori dilemma, hogy mennyire mosható össze a szakmai ismeretek birtokában lévő szerző és a tananyag "technikai" megvalósításáért felelős személy szerepe?
  Van-e, lehet-e létjogosultsága az "egyszemélyes fejlesztésnek"?
  A közelmúltban lezajlott, ill. folyamatban lévő projektek tapasztalatai által kialakult egy olyan képzési gyakorlat, amelyben a fejlesztésekben szerzőként közreműködő szereplők (tanárok, képzők) képzése a módszertani útmutatásokon túl hangsúlyosan foglalkozik az ún. e-tananyagok gyakorlati megvalósításával.
  Fentebb megfogalmazott kérdésünkre, tehát határozottan igen a válasz!
  Előadásomban ezt a választ szeretném kicsit részletesebben kifejteni, a folyamatban lévő munkák és egy már lezajlott TÁMOP-projekt tapasztalatain keresztül. Ez utóbbiban 180 fő tanár és szakoktató továbbképzésével és szakképzési e-tananyagok fejlesztésével foglalkoztunk.  
       |