Előadások (MoodleMoot 2011)

Ez az adatbázis a MoodleMoot 2011 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki)

Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Kérem, töltse ki az űrlap minden mezőjét!

Oldal: () 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 35 ()

Név: Balkányi Péter, Orbán Zsolt
e-mail: balkanyi@eloszk.hu
Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem, e-Learning Oktató- és Szolgáltatóközpont
Bemutatkozás:


Az előadás címe: Digitális Tananyagfejlesztési Pályázat a Budapesti Corvinus Egyetemen: szervezeti és technológiai lehetőségek és korlátaik
Prezentáció:
PDF-dokumentum BCE_Balk_nyi-Orb_n.pdf
Online prezentáció:

Absztrakt:
A Budapesti Corvinus Egyetemen több mint fél éves egyeztetés és előkészítés után 2010 decemberében Szenátusi Határozat született a digitális tananyagellátásról. Az azóta eltelt fél évben kidolgoztuk egyetemünk „Digitális Tananyagfejlesztési Pályázatának” részleteit: az egyetemi szervezetek (informatika központ, e-learning központ, könyvtár, kiadók, oktatók, demonstrátorok, stb.) szerepét, a résztvevők feladatait és juttatásait, illetve a teljesítmény mérőszámait. A projekt szakmai része pozitív fogadtatásra talált, így tavasszal megindult az előkészítés, illetve az oktatói pályáztok kidolgozása – ugyanakkor az egyetemi szervezet speciális jellemzői menet közben jelentősen átformálták az eredeti koncepciót is.

Előadásunkban az e folyamat során szerzett tapasztalatok alapján igyekszünk röviden vázolni a fő kérdéseket (és a lehetséges korlátlan számú válaszok egy szűk szeletét), két eltérő nézőpontból megközelítve. Az első a tananyagfejlesztéshez használható technológiák kérdésköre: néhány SCORM-szerkesztő és Moodle-lel való felhasználásuk lehetőségei, illetve a tananyagfejlesztés konkretizált folyamata. A másik a szervezeti felépítésre fókuszál: röviden ismertetve, véleményünk szerint milyen szerepe lehet az egyetem hagyományos szolgáltató szervezeteinek, illetve oktatóinak és hallgatóinak egy átfogó, teljes digitális tananyagellátást célzó projekt során, és melyek azok a fő érdekek és töréspontok, melyek közöttük húzódva a megvalósítás sikerének vagy bukásának első számú befolyásoló tényezőivé válhatnak.
Igényelt időkeret: 20 perc
Besorolás: felsőoktatás
tananyagfejlesztés

Oldal: () 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 35 ()