Előadások (MoodleMoot 2011)

Ez az adatbázis a MoodleMoot 2011 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki)

Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Kérem, töltse ki az űrlap minden mezőjét!

Oldal: () 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 35 ()

Név: Vincze Andrea
e-mail: vandi kukac bmk pont hu
Intézmény: Békés Megyei Tudásház és Könyvtár
Bemutatkozás: Informatikus könyvtárosként dolgozom a Békés Megyei Tudásház és Könyvtárban.
2007-ben kezdtem el Moodle-val foglalkozni.


Az előadás címe: Felhasználó- és könyvtárhasználó-képzés 2.0?
Prezentáció:

Online prezentáció:
http://prezi.com/3hvylyvbjbsb/felhasznalo-es-konyvtarhasznalo-kepzes-20/
Absztrakt: A felhasználó- és könyvtárhasználó-képzések során gyakran szembesülünk az eltérő informatikai felkészültségű résztvevők közös oktatásából eredő képzési problémákkal.
  1. Mit oktatunk? Eszközhasználatot vagy szemléletet? Vagy mind kettőt? Melyik a fontosabb? Hogyan lehet a felnőttképzés résztvevőinek személetét hatékonyabban formálni? Lehet-e?
  2. Melyek azok az oktatási, pedagógiai gyakorlatok, módszerek amelyek a felhasználói és könyvtárhasználói képzéseken a korszerű információszerző és -megosztó, web 2.0-ás eszközök használatának elsajátításához, használatához szükséges szemléletmód kialakítására, formálására alkalmasak olyan esetekben is, amikor a képzés résztvevőinek igénye, informatikai előképzettsége eltérő?
  3. Milyen szerepe van (lehet) a konnektivista szemléletnek és az eLearningnek egy közművelődési könyvtárban? A konnektivista szemléletmód és az eLearning milyen hatással lehet a könyvtárak jövőjére?
Az előadásban a válaszok keresésére, az alternatívák, a lehetőségeink és eddigi tapasztalataink összegzésére teszek kísérletet.

Az előadás teljesszövegű változata: http://www.scribd.com/doc/58954015/Felhasznalo-es-konyvtarhasznalo-kepzes-2-0
Igényelt időkeret: 20 perc
Besorolás: a könyvtárak szerepe az eLearning szolgáltatásokban
módszertan
konnektivizmus
web 2.0
digitális írástudás

Oldal: () 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 35 ()