Előadások (MoodleMoot 2010)


Ez az adatbázis a MoodleMoot 2010 konferencia előadás-javaslatait gyűjti. Amennyiben a konferencián szeretne előadást tartani, kérjük töltsön ki egy űrlapot a "Bejegyzés hozzáadása" gombra kattintva. (csak bejelentkezett felhasználók tölthetik ki)

Egy szerző akár több előadásjavaslatot is benyújthat.

Kérem, töltse ki az űrlap minden mezőjét!

Oldal: () 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ()

Név: Füleki Dániel, Pető Attila
e-mail: fuleki@eloszk.hu
Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
Bemutatkozó:


Az előadás címe: Intézménycentrikus Moodle-fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetemen
Prezentáció:

Absztrakt:

A 2009/10-es tanévben az Budapesti Corvinus Egyetem a korábban az innovatív tanszékek és/vagy oktatók saját hatáskörében, szigetrendszerként üzemelő Moodle installációkat központosította. Továbbá a fejlesztési, üzemeltetési és támogatási munkálatokat egy e célra létrehozott projektszervezetre (e-Learning Oktató- és Szolgáltatóközpont) bízta.

A központi rendszer első tanévében megvalósítottuk az automatikus Moodle-Neptun szinkronizációt és a központi autentikációt, így a rendszert az egyetem polgára szabadon használhatják, ami mára napi 2-3 ezer látogatást eredményez. A megnövekedett felhasználótábor képzését korlátozott emberi erőforrásokkal, de a hatékonyság megtartása mellett kellett megvalósítanunk, ezért – az elkerülhetetlen csoportos oktatások mellett – online tudástárat és helpdesk rendszert alakítottunk ki.

A projekt pilot szakaszának lezárultával az eLOSZK előtt álló legnagyobb feladat most az elmúlt tanév tapasztalatainak összegzése és a rendszer „véglegesítése”.

Előadásunkban az elmúlt egy év kiterjedt tapasztalatait szeretnénk röviden bemutatni, különös tekintettel az alábbi területekre:

  • felhasználók online támogatása, hibabejelentés, tudástár;
  • a tanév során megvalósuló, illetve a nyári időszakban megvalósítandó intézménycentrikus Moodle fejlesztések, apró „foltozásoktól” új modulokig
  • a Moodle terhelhetősége (tárhelykapacitás, backup, szimultán vizsgáztatás, sebesség)
  • továbblépési lehetőségek, a Moodle intézményre gyakorolt hatása a mindennapokban, illetve a vezetői szintek kérdései
Igényelt időkeret: 30 perc
Besorolás: felsőoktatás
esettanulmány
jó gyakorlat
integráció
fejlesztés
alkalmazások

Megjegyzések

    Oldal: () 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ()