Név:
e-mail:
Intézmény:
Bemutatkozó:
Cím:
Absztrakt:
Igényelt időkeret:
Besorolás:























Prezentáció feltöltése::
info:
Szerző keresztneve:
Szerző vezetékneve:


Papp Gyula
gyula.papp@gmail.com
CONSEDU BT.
Hogyan értékeljünk Moodle-ban?
Powerpoint 2007 bemutató Hogyan_ertekelljunk_moodleban.pptx





Vágvölgyi Csaba
vagvolgyi.csaba@gmail.com
Consedu Bt.
Videókonferencia rendszerek használata Moodle 2.x környezetben
Powerpoint 2007 bemutató Vide_konferencia_rendszerek_haszn_lata_Moodle_2.x_k_rnyezetben.pptx





Vágvölgyi Csaba - Papp Gyula
vagvolgyi.csaba@gmail.com
Consedu Bt.
A Moodle 2.3 újdonságai
Powerpoint-bemutató Moodle2.3.ppt





Vágvölgyi Csaba - Dr. Cserhátiné Vecsei Ildikó
vagvolgyi.csaba@gmail.com
Consedu Bt.
A plágiumkeresés lehetőségei LMS környezetben





Dr. Tornóci László, Dr. Kokovay Ágnes
torlasz@net.sote.hu
Semmelweis Egyetem, E-learning és Digitális Tartalomfejlesztő Központ
Shibboleth alapú felhasználóazonosítás a Moodle rendszerben
PDF-dokumentum Shibboleth-Moodle.pdf





Dr. Lányi Katalin, Pálinkás Yvette, Balda György
katalin.lanyi@gmail.com
SZIE GK EKI, SZIE GEK
Hallgatói hozzáállás vizsgálata az e-learning kurzusok zárásakor
https://docs.google.com/presentation/pub?id=1zq1l5l5Gidy1byDePUQzDYGcVtIXYDCCJe-rnSgMskI&start=false&loop=false&delayms=3000




Háromszéki-Virág Fruzsina, Berze Lajos
Haromszeki.Virag.Fruzsina@lib.szie.hu, Berze.Lajos@lib.szie.hu
SZIE Kosáry Domokos Könyvtár és Levéltár
A SZIE KDKL háttérmunkálatai az egyetem szolgálatában





dr. Nagy Tamás
nagytomi@sze.hu
Széchenyi István Egyetem, Győr
Duális mérnökképzés tapasztalatai, támogatása Moodle rendszerrel
Powerpoint 2007 diavetítés Moodlemoot2012du_lisj.ppsx





dr. Nagy Tamás
nagytomi@sze.hu
Széchenyi István Egyetem, Győr
Egyetemi oktatók módszertani felkészítése e-learning tartalmak fejlesztésére
Powerpoint 2007 diavetítés Moodlemoot2012_tartalomfejleszt_s_v_gleges_vet_t.ppsx





Koplányi Emil
koplanyi.emil@educatio.hu
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Sulinet Portál - a magyar közoktatás szolgálatában